Selam kızlar,39+4 haftalık hamileyim hiç sancım yok her şey yolunda ilk gebeliğim ve vajinal doğum gibi ilerliyor. Bu haftalarda enfeksiyon ve mantar şikayetleriniz oldu mu,bebeğime zarar verir mi ilaç tedavisine başladım ama son günler yani tedavi bitmeden bebek doğarsa herhangi bir sorun yaşatır mı.