zuzubayram Kızlar 8 haftaya girdik yani midem berbat ilaç verdi doktor prlamt kabız oluyorum ağrım şişlik oluyor yani mide bulantısı yanında bir de bu çıktı sizde durum nasıl ne zaman kadar sürer 😪 ilacın az bi etkisi oluyor ama kabızlık yaptı biraz bende
Matmazel__ zuzubayram kabızlık hamilelik boyunca devam ediyor maalesef. Doktorum bana hamilelerin kullandığı duphalac diye bir şurup verdi çok iyi geldi gaz çıkarma ve kabızlık konusunda çok rahatlattı. Sende doktoruna söyle önerecektir