11 haftalıkken doktor kıza benziyor çok erken tabi dedi. 13. Haftada erkeğe benziyor dedi 15. Haftada %90-95 erkek dedi bacak arasını da gösterdi gördük. Dün 16+2 de %100 erkek dedi gösterdi ama internette karşıma videolar çıkıyor erkek dediler değişti yada kız dediler erkek oldu vs. Sizce değişir mi bu haftalarda yani bacak arasını gördük ama videoları gördükçe yazılanları gördükçe acaba degisir mi diyorum tam emin olamıyorum sanki. Bu haftalardan sonra değişen oldu mu?