Ozgenur001 Kızlar ne durumdasınız ilk gebeliğim ve ilk doğumum kısmetse vajinal doğum olucak 🥰36+4 oluyoruz yarım saat sonra hiçbir belirti de yok gibi yalancı sancı, kasılma vs yada ben mi anlamıyorum acaba çok stresliyim 😂
kaderkeklikk24 Ozgenur001 36+4 bende sağ kasığımın agrısından yataktan kalkamıyorum o kadar şiddetli çok kötü bir ağrı umarım düzelir çok zor sadece yatabiliyorum
Gul1402 Ozgenur001 merhabaaaaa aynıyız sizinle bende 36+4 um bende de hiçbir şey yok. Sadece 1-2 gündür cok az m regl ağrısı gibi ağrılarım var. Çalışmaya devam ediyorum hatta 37-38 e kadar bile calisirmisim😃😃 bebeğimin tekmeleri gogus kafesimin orda cok yukarıda. Bazılarını gördükçe ben doguramicaj miyin diyorum belirti yok daha
Beyza_35 Ozgenur001 36+0 haftalık olduk belirtisiz ilerliyoruz , salı günü kontrol var bakalım hayırlısı. 🌸
aycinturan Ozgenur001 ikinci gebeliğim ilki sezeryandı buda öyle olucak muhtemelen, yavaş yavaş yalancı sancılarım başladı karnımda kasılıyor oğlum bakalım inşallah 1-2 hafta daha durur. Kızım böyle değildi oğlumun hareketlerinden anlıyorum çok uzun kalmayacağını 🙈 36+1’im bu arada
Ozgenur001 Ygt3 benimde perşembe günü nst var bakalım ya bir anda gelecek o sancılar yada daha erken 😂
Ozgenur001 kaderkeklikk24 bukadar ağrınızın olması normal mi ki acaba neyden kaynaklanıyor doktorla görüştünüz mu bu konu için arada bende de oluyor ama o bebisin pozisyonundan kaynaklı ve bahsettiğiniz gibi şiddetli değil
kaderkeklikk24 Ozgenur001 bilmiyorum yarına kadar dayanırsam acile gideceğim doktorum izinli iletişime de geçemedim inş normaldir
dedimolabilirrr kaderkeklikk24 merhabalar benimde sağ kaşığıma öyle bir ağrı giriyor ki özellikle ayaktayken sadece uzanınca geçiyordu yürütmüyor bile öyle bir ağrı. Dün doktora gittim normal dedi dinlenince geçen ağrıların hepsi normaldir bu son aylarda dedi dinlenince geçmiyorsa hemen gel dedi
Ozgenur001 Gul1402 bundan 3 4 gün önce bebek tamamen asagidaydi yürürken bile öyle bir baskı vardı ki kasıklarımda doktorda bebek artık doğum pozisyonunu almış diyince ben dedim tamam artık haftaya doguruyorum 😂 ama şuan dediğiniz gibi hareketleri yine göğsümün altında hissetmeye başladım arada bir sırtımda ağrı oluyor okadar sanırım gelmeyecek daha
Ozgenur001 Beyza_35 Normal doğum mu istiyorsunuz sizde ben aşırı derecede korkuyorum ama hamileliğimin başından beri de dua ediyorum inşallah sezeryan olmaz diye
Ozgenur001 aycinturan kız bebek daha erken olur derler ama bizim kızlar pek keyifci çıktı 😂 kasılıyor derken yani karninizda sertlik mi oluşuyor ben bebeğin hareketi iyice gerildi diye kasılma olarak saymıyorum öyle birşey mi acaba 🙄
Elifsemra Ozgenur001 yarın 36 tam dün çok sancım vardı sabaha kadar az daha gecmezse giderim dedim uyumuş kalmışım sanciyla 3 hamileligimm
kaderkeklikk24 dedimolabilirrr nasıl normal oluyor anlamadım bütün aktivitelerim kısıtlandı sadece yatmam gerekiyor tuvalete bile kalkıp gidemiyorum agrıdan çok zor ya Allah yardımcımız olsun umarım düzelir böyle devam etmez
hulya10 dedimolabilirrr ay benim de kalçamın sağında bi ağrı oluyor yürümek eziyet oldu🥲 37 haftalık oluyorum bugün 2 haftadan az kaldı ama gerçekten zorlanıyorum doktorum da ağırlık merkezi kayıyor sürekli normal dedi 😔
dedimolabilirrr kaderkeklikk24 bende aynı şeyi sorguladım hani ilk olsa evet normal derim de bu ikinci hamilelik benim. İlkinde asla böyle birşey yaşamadım. İşte idrar kan vs aldı yine enfeksiyonda yaparmış bu ağrıyı birde ona bakacağız inşalalh tedavisi olan birşeydir ya yoksa aynen dediğiniz gibi sadece yatarak geçireceğin bende
Rhdmr1010 kaderkeklikk24 daha önce gittim testler vs bi sorun olmadığını söylediler büyümeye bağlı dediler o yüzden tekrar gitmedim