Nazlimom Havva1990 ben kendi isteğimle sezeryan oldum ama gününü doktor belirledi müsaitliğine göre 38+2 de olmuştum
Havva1990 Coolmum yok ben daha önce iki gebelikte kızımı 33 oğlumu 34 de aldılar. Da gebelil koleztası vs vardı o yüzden sordum özelde yapıcam. Doğumu acaba o haftalar da istesem diye
Coolmum Havva1990 zaten Kolestaz var ise 35 i geçirmez ama neden o haftalarda istiyorsunuz bebekler küveze girmiyor mu çok erken hafta o haftalar ??
Havva1990 Coolmum topal kaldım resmen yürüyemiyorum evet iki bebeğim de 40 gün küvezde kaldı 1 2 hafta önce alınsa cnkü çok kötüyüm 35 de flan alsa. Neyse gidince bi söyleyim şuan zaten 27 haftalık daha var