Aysenuriipek bende 37+5 im bugün biraz bacak ve kasık ağrım vardı doktor gel bi nst çeksinler dedi sancısız çıktım ebe hanım alttan muayene etti o sırada nişanım geldiğini söyledi eldiveninde açık pembe sümükümsü bişey vardı gördüm 🥺 siz de nasıl durum doğum yaptınız mı?