MYSR 32+6yız kızlar bir kaç gündür karnım sertleşiyor WC ihtiyacım geldiğin de özellikle zor koşuyorum aceba bu yalancı kasılma mı bu durumu yaşayanlar var mı ?
Reyyan1310 Ikizleryolda böyle olunca mı sancı oluyor benim bir kaç gündür bir yerde yükseltiyor kendini
MYSR Ikizleryolda karnımın tam ortası ellediğim zaman karpuz elliyor gibi sert oluyor daha önce bu kadar hiç olmamıştı ikidir fark ediyorum bugun bir kaç saniye sürüyor sonra rahatlıyorum
Reyyan1310 Ikizleryolda ilk olunca çok tecrübesiz oluyor insan birşeyler oluyor gibi ama ne olduğunu anlayamıyorsun ☺️ 38+3 olduk bakalım ne zamana gelmesi nasip olacak
Reyyan1310 Ikizleryolda kaçıncı haftadasınız Rabbim vaktiyle doğmasını nasip etsin benim 33 haftada aşağı inmişti taşınma sürecim filan oldu yordum kendimi sanırım şimdi 38+4 olduk o yüzden korkmayın inşaAllah bekliyeceklerdir
Ikizleryolda Reyyan1310 sağ saglim alırsın ınsallah kucağına ben henüz yolun yarisindayim banada dua et skntıli bir gebelik geçiriyorum canm
MYSR Reyyan1310 aynen öyle canım böyle tecrübe kazancaz:) insan içgüdüsel olarak tedirginde oluyor vaktinden önce gelmez düşüncesi yoruyor insanı
Reyyan1310 MYSR canım seninde erkenmiş inşaAllah vaktiyle gelsin hiç bir anne yavrusundan ayrı kalmasın sizlerde bana dua edin az kaldı benimde çson 10 gün 🙈