Kızlar ekim 27 de 8.64 ile öğrendim sonra sabırsızlandım 29 ekimi bekleyemeden 28 ekimde sabah kan verdim onda 18.4 e yükselmişti doktorum pozitif gibi görünüyor ama 30 unda tekrar kan ver dedi. Benim gibi erken öğrenen var mı çok kafam karışık ya kimyasalsa diye korkuyorum