YuvarlanamayanPaanda Tek anlamadığım konu bu hafta hesaplama her sitede farklı diyor nasıl hesaplıyrosunuz siz
umutluvemutlu YuvarlanamayanPaanda bunu bir doktor şöyle açıklıyor diyelim ki son adet tarihi 20 ekim. 20 kasım 1.ay, 20 aralık 2.ay normal ay hesaplaması gibi oluyor haftadan bağımsız olarak dedi. ❤️
YuvarlanamayanPaanda bebeklerim__ bacım 4 . Bebem hala anlamadım 21 haftalıgım bazı yerde 22 de 6. Aya giriyorsun diyor bazılarınsa 21 5. Aya girdin diyo
bebeklerim__ YuvarlanamayanPaanda hahaha yiyecem seni 4.hala anlamadim diyorsun cok haklisi. Vallahi benm de kafan karışıyor hep shhshsh