Annebaba23 Kızlar persembe günü sezaryen olucam çok korkuyorum ikinci olucak aklım hep ilk çocuğumda bana bir şey olursa diye bebeği hiç düşünmüyorum bile kötü bir anne miyim ben :(
Senadumann Annebaba23 canım bende sali günü giricem aynı senin gibiyim bide benim ikizlerim olucak ama aklım hep oğlumda bana bişey olursa o ne olur psikolojim bozuldu napicaz böyle
ebruega Annebaba23 bende daha çok var ama aklım hep 1. De nolcak nasıl olcak uyancak mıyım diye allah bize yardım ve güzel amilyatyar geçirmeyi nasip etsin durup durup ağlıyorum 20 haftalık bende 1 yaşında oğlum var
lena36_ Annebaba23 bu duygularınız çok normal kızlar kötü bir anne değilsiniz sadece evladınız var bunu 3 çocuk annesi olarak söylüyorum hep aklınız diğerlerinde kalır
Mrv-ElfAda Senadumann Merhaba benim de 4 yaşımda bi oğlum var. Benimde ikizlerim olacak. Ben de oğlumu düşünüp duruyorum. 36+ 1 oluyoruz 15 dakika sonra siz?
Annebaba23 ebruega aminnnn güzel düşünelim inşallah daha zamanın var kendini yıpratma hamileliğinin tadını çıkar son zamanlar stres yapılıyor zaten 😔
Senadumann Hatice-6868 ilk çok kolay bilmeden gidiyorsunuz ama ikinci arkanda evladını bırakıp girmek o kadar zor ki ben 6 gün erken doğum riskinden hastanede yattım başka bir hastalık sahibi olmamak için herşeyi göze alıp çıkış yaptım sırf oğlum için
Annebaba23 Senadumann yaaa anne olmak çok degisikmis gerçekten Rabbim yavrularımızın başında olmayı nasip etsin bize
bebeklerim__ Annebaba23 hayir taikide kötü bir anne değilsin canim benim. Ister istemez yanındakini düşünüyorsun . Diğerini almaya gidiyorsun. Bu duygular cok cok normal
Mrv-ElfAda Senadumann Yok girmedim doğuma. Henüz planlama yapılmadı yüksek tansiyon var ve protein kaçağı var 37. Haftada alırlar benimkilerimde sanırım. Gideceğim yarın doktora
Betiniss Annebaba23 Benimde perşembe günü doğumum var 2,5 yaşında da oğlum çok düşünüp stres olmamaya çalışıyorum Allah hepimize hayırlı güzel doğumlar nasip etsin🌸
Annebaba23 Betiniss aminnn aminnnn elinde sonunda çıkacak bu bebisler düşündükçe stres oluyor insan 😬🌺