tugbainci evet ben de bir buçuk sene önce 2 kızıma doğum yaptığımda 35 haftalık doğum yaptım o zaman bebeğim 3 kilo olarak doğdu Doktorlar da aynı şekilde haftası ile uyumlu gitmiyor diye diye söylüyorlardı yani bütün çocuklarıma zayıf zayıf diyerek psikolojimizi alt üst ettiler yani bunu da aynı şekilde deyince moralim bozuldu çok teşekkür ederim yani sağlıklı kucağıma alayım sağlıkla büyütelim bebeklerimizi