Asliisahnr Kızlar 5 aylık bebeğim var ertesi gün hapı kullanmak zorunda kaldım eczacı emzirmede sorun yok sadece 3 gün her emzirmede biraz sağ dedi pek güvenemedim bilgisi olan yazabilir mi ilacın ismi abalevo
brjbyk Asliisahnr eczacı doğru demiş canım. İlk sağımı yap ve dök sonra emzir. Sorun olmuyor doktorum demişti
bebeklerim__ Asliisahnr gecrn bir arkadas yazmisti burada eczacısi 3 gun mu 7 gun mu ne emzirme demis. Bu cok da mümkün değil. Sen ilk bir kac gun emzirmeden önce sag sonra emzir