emmy06 Kızlar 8 haftalık gebeyim. 3-4 haftadır progestan kullanıyorum fitil olarak. Ben sabah akşam kullandıktan sonra sırt üstü bir saat yatıp kalkmıyordum ancak bazı yerlerde sırt üstü uzanmak iyi değil sola dönün gibi yazılar gördüm. Kullananlar nasıl uzanıyor yardımcı olur musunuz
Aysgllarkn emmy06 merhaba canım geçmiş olsun. Bende önceki gebeliğimde kullanmıştım, ayaklarımın altına yastık koyup yüksekte tutmuş ve sıet üstü yatmıştım ama tabi hep aynı pozisyonda olmuyor, rahat takıl sadece ayaklarını biraz yüksekte tutmakta fayda var
ssuozkan emmy06 selam bende kullanıyorum bugün doktoruma aynı soruyu sordum 19 haftalık hamileyim henüz senin için tehlike yok dedi. Yatabilirsin sırt üstü. İlerleyen dönemler için sıkıntılıymış şuan değil. Sağlıcakla gelsin 🤍
ghostty emmy06 sırt üstü konusu gebeliğin son ayları için geçerli diye biliyorum. Şuan bir sıkıntı olmaz. Yarım saat veya bir saat uzanmanız, oturmanız yeterli. Dışarıda fitil koymak zorunda kaldığımda uzanamazsam oturuyorum. O şekilde de akıntı olmuyor.
emmy06 Aysgllarkn aynen yapıyorum onu, düz yatınca belim çok geriliyor gibi hissediyorum, sağa sola dönünce de rahatsız oluyorum. Biraz erken başladı sanırım bunlar ama ne yapacağımı bilemedim
Nisven Son aylarda sırt üstü yapmayın diyorlar diye hatırlıyorum bu hiç yatma demek değil ama ben ara ara yatardım gene doktorunuza sorun tabi