aysegulozak 5 üstü gebelik var kabul ediliyor canım. Hayırlı olsun. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Ama iki gün sonra bir daha kan ver ve bence hemen doktora git. Ultrasonda görünmeyecek ama doktorlar beta değeri bu şekilde çıkınca tam kan ve idrar tahlili yapıyorlar. Eksik veya problemli bir değerin varsa hemen tedaviye veya takviyeye başlatır seni ve vitaminlerine hemen başlamış olursun. Bebeğin sağlığı için vitaminler ve lüzum varsa takviyeler hayati öneme sahip