Bende değiştirmek istiyorum adres değişikliği yaptım e-devletten dolu olduğu için yapamadım ilçe sağlığa gittim dilekçe yazmak için gebelikten dolayı öncelik veriliyor falan diye duydum ordaki memur öyle birşey yok dilekçe yazsanız bile olmuyor falan dedi anlamadım dilekçe yazıp yapanlar nasıl yapıyor başka çözemedim m bilen var mı