Merhabalar şuan 5+2 yim dün sabah şehir hastanesinde muayene olmuştum sol tarafıma aşırı bastırdı ve çok canım yandı o andan beri hiç geçmeyen ağrım var ultrasonda kese dışında birşey dememişti. Bugün özel hastaneden bulduğum çok övülen bir dr gittim (muhtemelen onla devam edeceğiz artık) kese nin biraz yanında kanama alanı gördü ama bu normal beklediğimiz bir şey yerleşme kanaması diyoruz progestan versem yeterli dedi . Tam da sol tarafımda o bastırılan ağrıyan yere bakınca kanama alanı gördük. Acaba dün kontrolde bir kaza mı oldu diye düşünmeden edemiyorum. Bir yandan idrar yolu enfeksiyonu olmuşum acaba onun ağrısı mı diyorum.. tek kullanımlık bir şase vermiş onu içeceğim uyumadan önce, geçirir mi bilmiyorum progestan içtim hemen yemek sonrası . Bu ağrı neyden dolayı olabilir 🤔 ne yapsam geçer