Merhaba kızlar oğlumun hikayesinide buraya yazmıştım tam 5 yıl önce ilk doğumdan çok kısa bahsedeceğim ki 2.yle aradaki farkı anlayın🥰
İlk doğumda olduğum 41 + 5 haftalık gelmek istedi iki gün ayakta sancı çektim ikinci günün gecesi saat 23:00 gibi sancıları sıklaştı ertesi gün saat 9:30’da oğlumu kucağıma almıştım herhangi bir suni sancı epidural desteksiz doğum yaptım dikişlerim vardı ama ikinci doğum kadar değil🤦🏻♀️
İkinci oğlum başından beri gelişim olarak hep öndeydi sürekli iri bebek deniliyordu daha sonra 34’e kadar oğlum çok güzel kilo aldı sürekli iki veya üç hafta ileri deydik 34’ten sonra gelişimimiz haftalık 150 grdı ben bir şeylerin ters gittiğini fark etmiştim ama bir türlü kanıtlayamadım devlet hastanesi olduğu için sorry🥹 bu arada doğumumu Ankara etlik Şehir Hastanesi’nde yaptım böyle böyle 38 + 3 haftayı görebildim 38+3haftalıkken kontrole gittiğimde suyun neredeyse hiç kalmadı bebeğin ölebileceğinden bahsettiler apar topar suni sancıyla doğumu başlatmamız gerekiyor dediler ben de doktor beye evde bir oğlum var onla vedalaşmam gerekiyor oğlum şu an okulda bana yarım saat müsaade edin eve gideyim hazırlanayım oğlumla vedalaşayım geleyim dedim evdeki işlerimi bitirdim oğlumla vedalaştım bavulumu aldım servis kısmına yatışım yapıldı daha sonra ilk başta kendi sancılarıma bakıldı ama herhangi bir sancı yoktu alttan sıyırma işlemi yapıldı muayene yapıldı tetiklemek için birkaç saat bekledik ama hiçbir değişiklik olmadı o süre zarfında yeme içme yasaktı heran ameliyata alınabileceğim söylendi sonra ebem geldi bana süreci anlattı ikinci doğum olduğu için daha kolay olabileceğini istersen epidural alabileceğini destek alabileceğimi vs şeyler anlattı saat 20.00 civarı alttan balona da verilen bir ilaç konuldu onunla beraber damar yolundan suni sancı da verildi iki türlü tuşlara basmıştı doktorlar sabaha kadar sancılarım 40 60 arasıydı NST de ama dayanılmayacak gibi değildi bu süreci olabildiğince sakin karşılamaya çalıştım çünkü ilk oğlum da çok bağırdığım için akınmaya gücüm kalmamıştı bu oğlum da daha sakin kalıp ağlamadan sancıları yönetmeye çalışıyordum sabaha kadar çektiğim sancı sonucu iki santim açılma oldu saat 11:00 gibi artık sancıları çok şiddetlendi ve ben doktora suyumu patlatmalarını istediğimi söyledim ama maalesef reddedildim çünkü oğlumun zaten suyu yok denecek kadar az da o süre zarfında duşa girdim bol bol squat yaptım aynı anda kablolara bağlı kalmak çok zor kesinlikle sabır istiyor squat yapmaya devam ederken birden bire suyum geldi saat 13:30 civarıydı doktorlar aynı zamanda karşı odada bir bayanı doğurmaya çalışıyorlardı tam 20 dakika içinde 2 3 santimlik olan açılma birden bire 8.9 santimi yükseldi son üç saatlik sancı beni çok zorladı ilk oğlum da gece boyu çok çekmiştim ama bunda süreci bildiğim için mi veya sakin karşılamak istediğim için mi bilmiyorum ama daha rahat karşıladığımı düşünüyorum daha sonra alttan muayene yapılınca da başlamış denildi yatak hemen çatal pozisyonuna alındı oğlum bir türlü inmek istemiyordu iki tane ebe bilek güreşi yapar gibi karşılıklı el tutuştular karnımın üstünde aşağıya doğru baskı yaptılar benden de bolca kıl kılmamı istediler sancı geldikçe ben de aynı onların istediği gibi Sancım geldikçe kontrollü bir şekilde ıkındım ama oğlum korktu ve yukarı tekrardan çıkmaya çalışmış geri doktorlar baskı yaptı kanına sıkışmasın diye inmeye çalıştırdılar tam o süre zarfında benim saturasyon oksijen yerle bir hemen oksijen taktılar hastayı sezeryana alabiliriz dediler çünkü oğlum kaka yaparak geldi artık böyle son sekiz veya 10 ıkınmadan sonra oğlum doğmuştu 14.04 teçok şükür elhamdülillah🥹🥰 maalesef baygın doğduğu için ten tene temas olmadı gözüme o kadar küçük geldi ki 3 kg 70 gram 50 santim oğluşumu dokuz ay boyunca iri bebek diye beklediler sakın ultrason ölçümlerine inanmayın😂 bu arada hastaneden çok memnun kaldım dikişi atıldığı süre zarfında o kadar iyi davrandılar ki sürekli doktorlar anneciğim anneciğim diye yanaştılar altı tane Vajinal dikiş altı tane de maalesef oğlum gelirken popomu yırttığı için popodan dikişim var ama hepsi geçiyor inanın bana o ana değiyor şu an iki aylık oldu tosbağam merak ettiklerinizi rahatlıkla cevaplayabilirim 🥰