bilgedenizokaribal Acccee canım benim adetime 2 gün kala kanda 0.2 çıkmıştı. Negatif diye çok üzülmüştüm. Sonra adetim 5 gün gecikince umutsuz bir şekilde tekrar kan verdim 194 ile hamile olduğumu öğrendim. Meğer 1 hafta kadar geç döllenme varmış. Hiç belli olmaz
Sss1947 Acccee adete 4 gün kalmış ne az ne çok bilemicem o kadar tecrübem yok yorum yapayım da üstte kalsın 🌸🌸🌸🙏
Pkosluaday Acccee adetimin gecikmesinde 2. Günü negatifti gecikmenin 8. Günü pozitifti canım olmaz diye birşey yok hatamız erken test yapmak
Acccee Pkosluaday Ciddi misin ama dünya başıma yıkıldı 1.5 sene oldu pkosum var ama her şeyim düzenli sadece ğkpz görünümü var ama insan artık yıpranıyor negatif görmekten
busraggyy Acccee olur canım Allah’ın izniyle hiç canını sıkmamaya çalış bende pkostum bu ay çok şükür güzel haberi alabildik 1.5 senenin sonunda biraz erken test yapmamaya çalış stress yapma ben artık erken yapmayı bırakmıştım test çünkü her ay hep stress stressti
Pkosluaday Acccee hiç canını sıkma beta 17 ile öğrendim 2,5 senenin sonunda güzel haberi aldım elhamdülillah ben ağır pkostum stres herşeyi etkiliyor her ay negatifi görmekten kendimizi yıpratıyoruz ama herşeyin gerçekten zamanı varmış
siimgeay busra1635 ilk veriş mi bu kan sonucu genelde fazla çıkarsa ikiz gebelik şüphesi konuluyor önceki gebeliğimde 4 binlere gelince ilk haftalarda ikiz şüphesi kondu sağlıksız gebelik denmedi ama beta bir kere düştü o zaman sağlıksız denildi
busra1635 siimgeay ilk kez verdim evt ama aynı gün içerisinde iki defa verdim birisi sağlık ocağı sancılanınca da hastanede ikisinde de aynı değer çıktı
Acccee Pkosluaday Ama bugün ilk kez içim parçalandı niye bilmiyorum etraf baskısı gerçekten ama inanıyorum birçhün bende hissedeceğim imtihan bu