Deletedmom_8793 Kızlar kolan Beylikdüzü hastanesinde kadın doğum doktoruymuş aranızda kendisine takipli olan veya bu hastaneye giden var mı?
[silindi] Doğumumu orda yapmıştım ben aşırı memnun kaldım doktorum çiğdem hanımdı. Çalışanlar herkes çok iyiydi hele ki iki ebem vardı Allah onlardan bir değil bin kere razı olsun
Deletedmom_8793 [silindi] ne zaman gerçekleşti doğumunuz birde benim 2.sezeryan olacak amelyathane filan hakkında bilginiz var mı