Merhaba on haftalık hamileyim hamileliğimi öğrendiğimden beri sağ kasigimdan bacağıma inen ağrım var böyle baldır arkasına kadar gidiyor bugün kontrolüm vardı doktora söyledim bel fıtığıdır vs dedi ben de dedim hamileliğin başından beri ara ara oluyor başına gelen var mı neden oluyor olabilir acaba rahim büyümesine bağlıdır diye düşündüm ama bu kadar olur mu iç bacak ve baldırım acıyor