Kızlar merhaba 32. haftadayım kusma halsizlik şikayetiyle kadın doğum acile gittim açıklık muayenesi yapıldı bana erken değil mi bir de acile gelen her kadına hafta farketmeksizin yapıldı daha önce yapan var mı erken haftalarda herhangi bir riski var mı?