sultanurrr Daha önce doğum yaptınız mı? Bende aynı durumu yaşadım ama ben daha önce sezaryen oldum. Karnım o kadar çok ağrıyor ve acıyordu ki kaç kez acillik oldum. Çok ciddi bir gaz spazmı varmış gibi bir histi. Meğer iç dikişlerim genleşiyormuş o yüzden acıyormuş