feyzaaa benim de 33 de çıktı , ciğer geliştirici vuruldu ,bir gece yatış verdi , adalet, progestan bir de serum vs ,3 günde bir nst ye çağırdı , şuan 35+3 üm 2 gün önce ki nst de çok şükür bir şey çıkmadı , son tarih 10 kasımı verdi bakalım acele etmezse ben 11 i istedim, 37+2 de kavuşmuş olacaz inşaallah