nisan0 Bugün doktorum verdi yeşil renkli akıntım olduğu için ama kullanma talimatlarında kan pıhtılaşması ilacı kullananların doktora yada eczacıya sorması gerek vs yazıyor ben coraspin ve iğne kullanıyorum sorun olur mu ya aklıma takıldı tedirgin oldum
nisan0 orkidemm_ ilaç prospektüsünde yazıyor canım ondan sordum ikisini birden mi kullandın yani hem fitili hem ecopirin mi