Beyzagzn valla benim arkadasin oglu 4100 gramdi özelde buna sezeryan demisler. Sirf buyuzden oda devlete gitti. Onlarda dogmaz cok iri bebek demis sezeryan oldu malesef. Bulundugunuz sehir neresi bilmiyorum ama ankara ve istanbul gibi sehirlerde özel doktorlar oluyor özellikle büyük bebekleri bile normal dogum yaptiriyorlar. Arastirin derim.