arkadaşlar 24. Haftada şeker yüklemesi yapıldı temiz çıktı, 21. Haftada detaylı ultrason yapıldı hiçbir anomali yoktu. Şu an bebeğin suyu 26 seviyesinde ölçülüyor, doktorum tedbiren şeker yüklemesini tekrarlayalım dedi. Bebekte bir anomali gözükmüyor dedi ama çok endişelendim. Ayrıca erken doğum riskinden dolayı sporu yasakladı tamamen. Pilatese gidiyodum düzenli çok üzüldüm. Erken doğum riskinden dolayı 32. haftadan sonra çalışmayı da bırakacağım. Böyle olup da sonradan düzelen var mı? Eğer su fazlalığı şekerdense belki düzelirmiş yoksa düzelmezmiş. Fazla suyla normal doğum yapan var mı ? Doktorum en geç 38. haftada doğumu başlatırız mutlaka dedi