Merhaba Anneler,
Ben ikinci kez sezaryen doğum yapacağım. İlk başta SSVD (sezaryen sonrası vajinal doğum) düşüncem vardı ama bebeğimin kilosu önde gittiği için doktorum ikinci kez sezaryenin daha güvenli olacağını söyledi.
Açıkçası bu doğum biraz gözümü korkutuyor. İkinci sezaryen olan annelere sormak istiyorum:
İkinci sezaryen ilkine göre daha mı ağrılı geçiyor, iyileşme süreci nasıl oluyor, daha mı zor yoksa daha mı rahat diyebilirsiniz?
Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🌸