40+2 oldum ekim bebegı olacaktı nerdeyse kasım bebegı olacak bu çocuk doğmamakta ısrarcı ya yarın doğsun istiyorum günde 2 saat yürüyüş egzersiz pilates topuyla egzersiz masajlar ördek yürüyüşleri cinsel ilişki nneee varsa deniyorum kanalda ama inmiyor kafası da büyük değilmiş ama doğmamak için ısrar ediyor sanki sizde durumlar nedir😅