benim de bat yarın, umudum yok açıkçası ama size benzer şeyleri yaşadım yumurtlamadan bir hafta sonra aşırı bel bacak ve kasık ağrım oldu tüm gün geçmedi. dün göğüs ağrılarım başladı devam ediyor ama onun için bir şey diyemiyorum bazı aylar oluyor bazı aylar olmuyor, akıntım normalde beyaz kremsi olur reglye yakın. birkaç gün önce öyle oldu tekrar, dün sadece yumurtlama dönemindeki kıvamlı akıntıdan oldu ama o da sperm kalıntısı olabilir mi diye düşünüyorum. umudum yok ama sadece o bir gün yaşadığım ağrı biraz umut veriyor ama içimden bir ses yine olmadı diyor. bu tarz bir şey yaşayıp hamile olan var mı tabi hepimizin ihtiyacı olan birkaç cümle duymak tabi gün geldiğindeki gerçekleri değiştirmiyor bunları düşünmek bile strese sokuyor