anneoluyorummm103 merhaba canım, benim gebeliğimin başından beri aşırı midem yanıyordu, şuan 33+4 ve hâlâ aşırı yanıyor, uyurken bile yanıyor yani. Ama ben gece yatmadan ılık süt içiyorum, akşam yemeğinden sonra da soda, bana iyi geliyor ikisi. Naneli sakız deneyip memnun olanlar var ama beni sanki iyice yaktı o