Çok şükür denedim şimdi bir bardak içtim sütü 🙂) normalde bardak bardak süt içerdim yumurtayı çok severdim peynir manyağıyım ama hamilelikte hepsi işkence oldu resmen.Teşekkür ederim arkadaşlar bal koydum soğuk olunca kokmadı çok içine de bisküvi parçaladım iyice pipetle içtim 🙂