Olumlamalar yapin. Olumlamalar ve niyet cümleleri oluşturun kendinize gore. Chatcpt den yardim alabilirsiniz. Her gece uyumadan once elinizi kalbinize götürüp bunlari tekrarlayın. Kayıplarınız icin onlara niyet cümleleri kurun. Tevekkül etmek inanın süreci daha kolay atlatmaya yardimci oluyor. Kayiplariniz icin bir bagis yapin mesela bir ağaç. Ben henuz yapamadım ama yapacagim niyetim var. Meditasyon yapmak cok iyi geliyor. Her gece bir de YouTube dan Meryem, Yusuf, rahman ve yasin sürelerini açıp o sekilde uyuyorum zihnimi susturuyor. Dogaltaslara inanır mısınız bilmiyorum ama ben inanıyorum enerjisine. Basucumda, salonumda ozel dogaltaslarim var. Kolye olarak takip hic ayırmadığım dogaltasim var. Aklıma geliyor ağlıyorum o ara sonra rahatlama geliyor. Mesela geçen hafta dogum günümdü bebegimi kaybedeli 4 ay oldu ve cok buruktum. Dun gece ise ilk defa rüyama geldi kızım. İlk defa yüzünü gordum nasil benzediğini gösterdi bana. Bugun yine ayni hislerdeyim. Ağlıyorum dua ediyorum. Rahatlıyorum. Zaman her şeyin ilaci derler. Zamanla geçecek olduguna inanıyorum.. Ve evreni yaratan Rabbim in oyle bir hayrı var ki her seyde… bizim acı diye gördüklerimizin bile aslinda o kadar hayrı var ki bize biz bilmiyoruz. Biraz sabır, biraz şükür. Nefes aldıkça hayatta her sey icin umut var. Rabbim evladini kaybeden tüm anneleri bir gun melekleriyle kavuştursun insallah… pozitif enerjiyi her zaman olumlama yaparak üzerinize çekmeye çalışın 🙏