Kizlar iyi aksamlar ben mayis ayinda kaplamalama yaptirmistim dislerime sonra Haziran ayinda hamile oldugumu ogrendim simdi bir tane kaplamali disim bir tanede dis etim cok ağrıyor 2 gundur doktorada randevu bulamiyorum ne yapayim ayni durumda olup geciren oldumu ilac disinda alternatif olarak parol çünkü hicbirseye yaramiyor