Merhaba , benim 15+5 de kendi kadın doğumcum dısında gittigim doktorun farketmesi üzerine Lateral ventrikül genişlemesi var denildi . Hemen kendi doktoruma gittim koroid kisti dedi perinatloga yönlendirdi . Perinatlog ölçümlerinde bebegin organlarında herhangi bir sorun olmadığını iletti ben fetal dna yaptırmıstım oda temiz gelmişti ama ventrikül genişlemesinin 8.37 mm dedi ilerleme durumunda basıma gelebilecek en kötü senaryoları anlattı . Koroid kistinde birşey olmaz o kaybolur dedi . 15 gün sonra tekrar gel bakalım dedi aminiyosentez gerekebilir dedi. Çok yüksek fiyatlardan bahsetti. Hem kist hem ventrikül genişlemesi olması riskli geldi anladıgım kadarıyla cocugunuzda sorun olabilir dedi . Ve 2 haftadır çok kötü bir durumdayım uyuyamıyorum sürekli aglıyorum çarşamba günü tekrar gidecegiz 15 günlük süremiz doluyor. Küçülür mü bilmiyorum . Şuanda 17+2 oldum . Ne yapmam gerekiyor anlamadım neden olur diyorum sebebi yok diyorlar . Siz hangi doktora gidiyorsunuz memnunmusunuz ? Saglıklı dogdumu ? Dogumdan sonra herhangi bir tespit varmı ?