Hhhzzzlll3545 ebru23 evett o haftalarda oylee basliyor 35+3 oldum suandada oyle masallahi varr bu bebslerin heleeki sag bosluma bir ayak atisi vaaar resmen yerimden zipliyorum 🙈saglikli olsunlardaa artk cekelim napalim 😀
Dlkkoge Eebruylmz aynen bende 34teyim yarından itibaren 35 olucak ama çok güzel bir duygu gerçekten şuan bile biyandan gerilip duruyor☺️
Eebruylmz Dlkkoge yalancı sancıları.in vs ne durumda canım aynı sayılırız. Benim yalancı sancılarım arttı bu aralar 🤦🏻♀️ Baskıda arttı...
Dlkkoge Aycann12 evet belli aralıklarda kalp atışı gibi attığını hissediyorum bende o zaman hıçkırıyormus
CimKefA Kızlar ben 33+5 tyim, okula geliyorum acayip bi şuur kaybı var kafam hiç yerinde değil sizde odaklanmakta zorluk çekiyormusunuz, ben dizi izlemek istemiyorum mesela sıkılıyorum odaklanamıyorım çok fena durumdayım🥺
Dlkkoge Eebruylmz henüz hissettiğim birşey yok hatta çalışıyorum sadece bel ağrısı oluyor uzun süre oturunca onun dışında tık yok🤪