kaderkeklikk24 36 haftalık hamileyim saat 5 te sağ kasığıma bir ağrı girdi hareket etmekte çok zorlanıyorum ağrıyor sebebi ne olabilir bu durumu yaşayan var mı lütfen yardımcı olur musunuz
Iremsel_ kaderkeklikk24 aynı şey bana da 27. Haftada oldu yürümek oturmak yatakta pozisyon değiştirmek tuvalete gitmek tam bi işkence ve eziyetti acile gittim acıdan ağlıyordum resmen dik yürüyemiyordum servikal uzunluğa bakıldı normal nst çekildi normal idrar yolumda hep enfeksiyon vardı antibiyotik kullanamıyorum ben pelisilin alerjim var sonradan sebebinin leğeni kemiklerinin açılması olduğunu anladık doktorumla çünki ağrı hafifledi bi süre sonra ama bu sefer de kalçama vurmaya başladı ayağım boşa düşüyor ani sinir sıkışması yaşıyorum çatım dar olduğu için baskı yapıyormuş senin de bu sanırım anladığım kadarıyla sürekli eşim masaj yaprı ağrım anca öyle hafiflemehe başladı
Hzlll0606 Bende 23 haftalık gebeyim geçen benimde oldu çok şiddetliydi acile gittim idrar yolu enfeksiyonu dedi antibiyotik verdi kullandım geçti
kaderkeklikk24 Hzlll0606 uzanınca bişey yok ama ayağa kalkarsan ağrı giriyor inşllah doğum başlangıcı falan değildir
Dmlirmak kaderkeklikk24 o bende de oluyor doktor yalancı kasılma ve sancı olduğunu belirtti birden ağrı girebiliyormus yavas yavaş kalk aniden kalkma dedi ve bol su iç dedi
kaderkeklikk24 Dmlirmak ani olmasa bile yerimden kalkamıyorum sadece yatmam gerekiyor sizde de öyle mi yani çok korkuyorum her an bişey olacak diye
Dmlirmak kaderkeklikk24 korkulucak bişey değilmis bende de oluyor sabahları en çokta kalkamıyorum resmen çok zorlanıyorum haftalar yaklaştıkça bu durumlar normal
kaderkeklikk24 Dmlirmak dün 5 ten beri bu haldeyim ama ben hiç kalkamıyorum yerimden kalktığım anda sağ kasık agrısından yürüyemiyorum sadece sabahları değil
Dmlirmak kaderkeklikk24 istersen bir acile veya doktoruna görün derim gecmiyorsa farklı bir durum olabilir çünkü biraz dinlenince az da olsa geçiyor
mimar123 Bende 25 haftayim. 3 gündür şiddetli ağrım var. Bel+ kasıklar ve özellikle sol tarafı. Eğilirken kalkarken otururken sıkıntı yaşamaya başladım. Hastaneye gittim. Hiçbir şey yok dediler eve yolladılar. Halen geçmedi. İnşallah son 3 ay böyle geçmez.