Eres26 inanınki ben bir haftadır uyku uyumuyorum doğuma evde yakalanırsam panik olursam suyum gelirse diye belki bunlar normal şeyler ama ben normaldede çok paniğim mesela çatı muayenesi yaptırmadım bu yüzden doktorumda panik olduğumu biliyor zorlamadı bebek doğum kanalında üstelik benimde. Ama içinizi ferah tutun bir şekilde gelecek zaten ama ne istediğiniz önemli herkesin süreci farklı bence☺️