Şu an 30+1 haftalığım, Bugün doktor kontrolümüz vardı gittik çok şükür herşeu yolunda iyi dedi dönüşte e bebeğe falan uğradık neyse sonra bebek aşağıya baskı yapmaya başladı belim ağrıyor ama öyle sancı gibi girip çıkmıuor sürekli bir ağrı hani yorulunca ağrır falan onun gibi yaklaşık 2 saattir falan da sanırım sürekli karnım kasılıyor oturunca daha iyi hissediyorum ayaktayken sürekli kasılıyor ama endişelendim bende yaşayan eden var mı bir sormak istedim