Semra_ayzit Merhaba arkadaşlar Allah nasip ederse ikiz kızlarım olacak. Birbiriyle uyumlu ve anlamlı isimler maalesef bulamadık.. ikiz kızı olan veya ikiz kızlara uygun isimleri benimle paylaşır mısınız?
hamzaezel Semra_ayzit benimde ikiz eyer iki kiz olsa aslı adalet Yada asliye adalet koyarim Erkek olsalar biri adar ikinci yok aklimda dusuniyorum
Nisanmomy Semra_ayzit pera-parla , almina- Mila, doğa- neva, hira- Mina , Buse- çise, Ayla-Leyla. Aklıma bunlar geldi 😀
mom_51 Tek yumurta ikizlerim var isimleri nehir ve ırmak ☺️ Zeynep ve zümra da koymayı çok düşündüm ama nehir ve ırmak ağır bastı 🌸