ece99 Daha önceden bir konu açmıştım yüksek beta ile ilgiki evet ikizlerim olucak inşallah 5+2 bugün ultrason muayenesi oldum🤗 başka ikiz gebelik var mı forumda ya da ikiz büyüten lütfen sohbet edelim biraz 🥲🥰
Sendenbanakalan Maşallah darısı başımıza genetikte varmı ikizlik durumu üstte kalsın yorum pek bilgim yok❤️🌸
rupar ece99 ikiside erkek. Benim hiç mide bulantılarım olmadı halsizliklerim uyku halim çok az olmuştu. İnşallah seninde iyi geçer. 16.haftadan sonra ağırlaşmaya başladım tek gebeliğe göre daha zor geçiyor maalesef
ece99 rupar ya benim bu hamileliğim çok kötü geçiyor transferden 2-3 gün sonra başladı resmen sağsalim kucağınıza alın bebeklerinizi inşallah🤲🏼🤲🏼🤲🏼
ece99 Sendenbanakalan inşallah duam isteyen herkese,Allah isteyene versin kimsenin emeklerini boşa çıkarmasın🤲🏼🤲🏼 güzel haberlerini bekliyoruzzzz benim duam da seninle artık 🧿🫶🏼🥰
Esinbrn ece99 ilk öğrendiğimde ben de öyleydim üstelik iki sene önce yine anne karnında bi hastalıktan ötürü bebeğimi kaybettim ama elimden bi şey gelmeyeceğini kabullenince teslim oluyorsun beklemedeyim Allah ım hakkımızda hayırlısını versin