19 haftalık gebeyim bir haftadır akıntım bozuk yoğurt gibi ve çok hafif kaşıntım vardı. Dr fitil verdi. Dun gece bir tane kullandım. Akıntım çoğaldı koku yok kaşıntı yok 7 gün kullanacakmışım. Böyle durum yaşayan var mı ? Veya enfeksiyonu doğal yollar ile nasıl geçirebilirim. Karnımın altında ağrı var enfeksiyondan mı bilemiyorum !!!!