Boşuna kendinizi üzmeyin ben 28 yaşındayım 2li tarama yaptırdım bana da yaş riskin var dedi orta riskli çıktı dedi fetal dna öneririm falan dedi ve ne hikmetse her 2li taramaya gidene orta riskli veya yüksek riskli deyip korkutmuşlar fetal DNA’ya yönlendirmişler bu doktorlar fetal dna’dan para mı kazanıyor prim mi alıyor bilmiyorum insanları boşuna korkutuyorlar