Purple Idrarda 3 damla kan girdum sancim agrim yok 39 haftada bu normal mi koydeyim ilcede ultrason yok merkeze gitmem lazim 1 bcuk saat süruyo bi zarari olurmu cocuga
Ssseval Purple benim idrar tahlilimde idrarda kan görünüyo çok su iç demişti doktor, böyle bişeyde olabilir yada nişanın gelmiştir sümüksü olduğunu biliyorum bende öyle gelmişti. Ama yinede en iyi doktor bilir
Beyzan Purple muhtemelen idrae değil nişan olabilir herkeste çok koyu yoğun gelmek zorunda değil siz bebeğin hareketlerini takip edin bol bol sıcak düşünselin sancı gelince gidin doktora ama çok da beklemeyin sancı gelince çünkü yolunuz uzunmuş biraz
Memmedova Purple su ic yine git wc ye bak bakalim yine gelicekmi ..idrarda kan olunca adeten azcikda olsa agri sızı hiss ederdiniz bence .inşaAllahki nişaňdir hazirlikli olun yinede