Ben şehir hastanesinde yaptırdım, ilk ay ilaca rağmen yeterince büyümedi yumurtalar, ikinci ay ilacın dozunu artırdık, iki yumurta büyüyünce aşılama yapıldı ve olumlu oldu çok şükür. Bana da çok ümitlenme normal ilişkiden farkı yok tarzı çok konuşuldu. Umudum yoktu çok da dikkat etmedim ama çok şükür oldu. Yazılan tüm olumsuzluklar sizde olacak değil. Nasip işi. Allah gönlünüze göre versin inşAllah