irmairma kayraninannesiiii ben hiç anlamamıştım taa ki 10. Haftadan sonra. Sonra bir başladı kusmalar öğürmeler halsizlik yorgunluk o zaman anladım artık.
diamondred Benim de 7 normalde de dikkat etmem anlamam bedenimde olan biteni Şimdi böbrek ağrısı üşütme de olabilir psikolojik de olabilir anlayamadım
kayraninannesiiii yavuzayse erken çatlamış demeki benimkide 24 de çatladı dıye düşünüyorum ovulasyon yapmadım adet döngüme göre hesap yaptım
akpnr21 Belirti yok ilk gebeliğimde de tek belirti adetten 2 gün önce 15 dk da bir WC ye gitmemdi bi tuhaflık var dedim onun dışında her şey adet belirtisiyle aynıydı
kayraninannesiiii aysegulozak 5 ten yukarısını var diyorlar ama bikaçgün sonra tekrar kan ver inşallah vardir
irmairma kayraninannesiiii hı yok ben şey sandım belirti diyince hani öğrendin hamilesin ama belirti yok 😅 yanlış anlamışım
kayraninannesiiii irmairma yok kız hani adete bıkaçgun vardır ama hamilelik belirtiside olur ya öyle 🤭😬
irmairma kayraninannesiiii yok bende yoktu ben merakımdan 5 gün kala awox erken gebelik testi yapmıştım zaten 😅 sadece gün içinde halsizlik ve uyku vardı ondan mıdır acaba bilmiyorum o an bilmiyorum