26 Ekim akşam ilişki oldu , 27 Ekim de öğlen 13:00 da ovülasyon testi yaptığımda pik gördüm. Bugün 28 Ekim çatlama olmuş. Biz sadece 26 Ekim gecesini değerlendirebildik gebelik şansı düşük mü olur bu şekilde hamile kalan var mı acaba şans düşük mü olur