Daha dün ikisini araştırmaya gittim e Bebek personeli sağ olsun bagi Neo bence baya kaba kullanımı ağır Kraft Kenyayı önerdi içime baya sindi Tokyo da güzel ama Tokyo’nun yanları açık bebek için çok da kullanışlı bir araba degıl sadece artısı tek elle yön degıstırebiliyorsun sanırsam