ilkayksck Kızlar merhaba 28+6 dayım suan 29 olduk sayılır birkaç gündür bebeğimin harekerleri azalmış gibi gelıyor hareket edıyor ama kıvıl kıvıl sert tekmeler 1.2 anca oluyor sizde nasıl durumlar doktoruma sormadım henüz sizlerden bi bilgi alayım dedım malum tecrübeliler var 😄
ElifLeyla ilkayksck ben 29+4 erken Doğum riskim var sancım çok çıkıyor nst de ilaç kullanıyorum iğne falan vurdurdum ciğer geliştirici. Ama bebeğim çok hareketli maşallah 🧿😍😍
Arife3507 ilkayksck aynisi bende de var tam bu konuyu soracaktim yazinizi gördüm bende bugun 29 hafta oldum
Aysenur27 Ben 28+5iz bizde bizim de öyle canım eskisi cok seri değil ama dönmesi bi yerde toplanması dururken olduğu yer belli oluyor sanırım yeri azaldığı için gittikçe hareketleri değişiyor 😊
ilkayksck Aysenur27 yeri azaldıgı ıcın mi acaba aynıyız sayılır canım 🥰sağ tarafımda toplanıyor hep benim
Aysenur27 ilkayksck keyfine cok düşkün bizimkide heralde toplandığı zaman okşayınca hemen yer değiştiriyor 😊bizim de genelde kafasi hep sağda 😊
ilkayksck Durgun dedıgım cocuk ataga gectı resmen artık gun boyunca maşallahı vat kızlar 🤣 benımse aağ tarafımda toplanıyor hep neden acaba🤷♀️
Aysenur27 SuAte poposu biraz yumuşak oluyor kafası sert mesela dirseği çıkınca da cok sert ufak bir çıkıntı oluyor hatta bazen canını yakıyor 😍
ilkayksck Biraz yorgunlukla alakalı sanırım cunku yorgun oldgumda oda hareketlerı yavaslıyor ama daha cok uyku dönemıymış dıye duydum.30.4 olduk şimdi normal gelıyor hıckırık gibi hıssedıyorum bazen olurmu bılmıyorum 🤣