Selamün aleyküm herkese 8+5 haftalık hamileyim 10 gün önce doktora gitmiştik kalp atışını duydum gayet iyiydi bu arada 3 buçuk haftalıkten öğrendim kan pıhtılaşması vardı bebeğe kan gitmiyordu hemen doktorum kan sulandırıcı iğne hap ve progestan verdi gayet iyiydi herşey ama bugün kalp atışı çok yavaş dedi cumartesi tekrar çağırdı bu durumu yaşayan varmı veya yorum yapabilecek olan teşekkür ederim şimdiden