Yikra canım eğer üç çocuk yeter diyorsan bağla sonra pişman olursan tüpler açmaya hiçbir doktor yaklaşmıyor direk tüp bebeğe yönlendiriliyorsun annem kız kardeşim de bağladı hiç te keşke bağlamasaydım demedi benim bi oğlum var ikiz gebeyim yaşım tutsaydı bende bağlıycaltım ama yaşım tutmadıgı için bağlatamıyorum